1.Cat de frecvent mergeti la cumparaturi?

a)in fiecare zi(ft des)

b)de doua ori p saptamana(destul de des)

c)de doua ori p luna(rar)

2.Unde obisnuiti sa iesiti pentru a face cumparaturile?

a)hipermaketuri

b)in zona centrala a orasului

c)in magazinele din apropierea locuintei

3.Pe ce criterii alegeti produsele p care urmeaza sa l achizitionati?

a)preturi cat mai mici,produse necalitative

b)preturi acceptabile,calitate indoielnica

c)preturi mari si ft mari,calitate garantata

4.Considerati ca publicitatea este …

a)o modalitate de informare a potentialilor clienti

b)o modalitate de manipulare a viitorilor cumparatori

c)o strategie de atragere a clientilor utila atat comerciantului cat si clientului

5.In alegerea unui produs conteaza:

a)apartenenta produsului la un brand international

b)apartentata produsului la o marca proprie unui hipermarcket(ex:carrefour,plus,real,etc)

6)Considerati ca promotiile,ofertele,reducerile,sunt strategii utile d atragere a clientilor:

a)da

b)nu

c)NS/NR

7.Deventi client fidel a unui anumit centru comercial cand:

a)beneficiati de avantaje(card,reduceri,cadouri,etc)

b)produsele si seviciile sunt de calitate(livrare rapida,atentie din partea vanzatorului,etc)

c)apar permanent produse noi,la intervale mici de timp

8.Ce modalitati de informare utilizati pentru a va forma o opinie despre un produs,inainte de a-l achizitiona:

a)Reclame tv,afise

b)vizualizez site-ul companiei la care vreau sa apelez

c)cer informatii comerciantilor,sau ascult de parerile celor care au mai utilizat respectivul produs

9.Care credeti ca este elementul cel mai important in atragerea clientilor in magazinele bucurestene?

a)buna organizare a magazinului si a personalului sau

b)locatia magazinului

c)gama variata de servicii si produse

10.Daca ar trebui sa dati un calificativ magazinelor bucurestene in legatura cu calitatea serviciilor si produselor oferite,pe o scara de la 1 la 5 (1,calificativul cel mai sclab,5-calificativul cel mai bun) acesta ar fi….