Ipoteze

  1. 1. Daca vanzatorii aplica strategii de marketing cat mai diversificate si eficiente, atunci numarul clientilor va spori si profiturile vor creste.
  2. 2. Cu cat ofertele din vitrinele magazinelor devin generoase, cu atat clientii vor deveni din ce in ce mai interesati sa achizitioneze diverse produse.
  3. 3. Daca unii comercianti afiseaza reduceri substantiale inexistente in vitrinele magazinelor, sau centrelor comerciale, atunci, acestia vor fi amendati de catre inspectorii Oficiului pentru Protectia Consumatorilor.
  4. 4. Daca un client este multumit de serviciile prestate de un anumit magazin sau brand commercial, atunci acesta va transmite aceasta multumire si altor oameni si in acest fel vor deveni clientii respectivului magazin, iar profiturile vor creste.
  5. 5. Daca pe eticheta unui produs aflat la reducere nu este afisat si pretul vechi langa pretul initial aflat la reducere, atunci respectivul produs nu este realmente la oferta la care comerciantii pretind ca este.
  6. 6. Cu cat produsele unui magazin sau brand comercial sunt aranjate si ambalate intr-o maniera originala si tentanta in rafturile sau vitrinele acestora, cu atat clientii sunt mai dornici sa achizitioneze produsele respective.
  7. 7. Cu cat comerciantii vor realiza un portofoliu foarte variat de produse, realizat in functie de preferintele cumparatorilor si de tendintele pietei, cu atat gradul de fidelizare al clientilor va creste.
  8. 8. Daca ofertele speciale, reducerile si promotiile au la baza doar nevoile comerciantului si interesul obtinerii de profit, atunci clientul este defavorizat si este predispus de a cadea prada capcanelor puse de comercianti prin achizitionarea unor produse care vor aduce beneficii in mare parte producatorilor.
  9. 9. Daca micii comercianti folesesc preturi mai mici decat ale marilor companii, atunci acestia isi vor fideliza mai multi clienti de toate tipurile, in comparatie cu marii comercianti.

Daca un comerciant este mereu inovator si original in strategiile sale de marketing, in comparatie cu ceilalti comercianti de pe piata, atunci acesta va castiga clientii de partea sa intr-o masura mult mai mare fata de restul comerciantilor si pe o durata mai indelu