Tema:    Strategii de atragere a clientilor in magazinele din Bucuresti.

1.Daca magazinele fac reduceri,afisate in vitrina,si regasite in interiorul complexelor comerciale, atunci acestea vor  atrage mai multi clienti.

2.Daca serviciile oferite de comercianti sunt complexe si complete,iar acestia isi trateaza cu atentie clientii, atunci numarul cumparatorilor va creste.

3. Cu cat programul magazinelor este mai lung,oferind servicii chiar si in weekend,cu atat numarul persoanelor care vor face cumparaturi din aceste complexe va fi in crestere.

4.Daca locatia magazinului este una centrala,sau zona in care este pozitionat acesta este traversata de un numar insemnat de persoane,atunci magazinul isi poate multiplica sansele d atragere a clientilor.

5.Daca vitrina este aranjata corespunzator,oferind informatii despre produsele si preturile regasite in magazin,atunci nr clientilor va creste.

6.Cu cat pubilcitatea facuta magazinului(locatie,produse,program) este mai mare cu atat produsele si serviciile oferite de acest complex comercial vor fi mai cunoscute,iar nr clientilor va inregistra o crestere.

7.Daca dorim mai multi clienti atunci cream oferte,promotii,avantaje,oportunitati mai variate decat celelalte complexe aflate in concurenta.(Dezbina si cucereste:P)

8.Cu cat oferta este mai variata,oferind fiecarui cumparator,indiferent de nivelul de trai solutii de a-si acoperi nevoile,cu atat magazinul va inregistra mai mult profit datorita numarului de clientii mai mare.

9.Cu cat organizarea interna a complexului este mai eficienta,rezolvand rapid cererile clientilor,cu atat acestia vor fi mai multumiti si isi vor dovedi fidelitatea fata de magazin.

10.Daca magazinul face parte din categoria brad-urilor ,adica a firmelor cu reprezentanta la nivel international,a caror reputatie,si servicii(calitate,pret,oferta) sunt cunoscute la nivel mondial,atunci sansa acestora de a-si mari numarul clientilor  este mai mare.