1. Daca magazinele scad preturile, atunci vor fi mai multi cumparatori.
  2. Cu cat magazinele au un program mai lung, cu atat vor avea mai multi clienti.
  3. Daca magazinele realizeaza reduceri avantajoase pentru clienti, atunci ele se vor bucura de o clientela mai mare.
  4. Daca magazinele dispun de strategii bune de imagine si continut( cum sunt aranjate si pozitionate produsele), atunci clientii vor fi mai atrasi de magazinele respective.
  5. Cu cat oamenii sunt mai saraci, cu atat ei vor face cumparaturi din magazinele cu preturi mici.
  6. Cu cat magazinele au preturi mari, cu atat vanzatorii vor fi mai atenti cu clientii.
  7. Comunicarea eficienta si deschisa a vanzatorilor cu clientii determina revenirea clientilor in magazinele respective,
  8. Derularea unor programe de publicitate determina ca magazinele respective sa fie mai cunoscute.
  9. Cu cat magazinele sunt situate intr-o zona centrala, cu atat preturile sunt mai ridicate.
  10. Preazentarea produselor prin intermediul site-urilor pe Internet determina atragerea clientilor.

 

Dragan Raluca