La fiecare final de sezon, pe vitrinele magazinelor troneaza cuvantul magic “Reduceri”, urmat de o cifra apreciabila. Majoritatea asteapta aceasta perioada cu sufletul la gura pentru a-si achizitiona piesele de vestimentatie mult ravnite. Insa, de multe ori, promisiunea cifrelor magice cu minus in fata de pe vitrine se schimba radical atunci cand intri in magazin.

In Leonardo, de exemplu, descoperi ca cele minus 70% promise se rezuma la doar doua rafturi, iar pe celelalte este “mazgalit” cu o carioca acel “pana la”, pe care cu siguranta nu l-ai observat la intrare pentru ca este scris cu litere minuscule. La intrarea in Sprider -80% ocupa toata vitrina ca sa descoperi inauntru ca reducerile incep de la 10%, evident pana la 80. Articolele reduse cu 80% sunt, insa, foarte putine, cu toate ca sunt raioane pe care troneaza semeata aceasta cifra, la analizarea etichetei observi ca de fapt sunt reduse cu 60% . La Benetton, preturile sunt reduse pana la jumatate, insa exista articole pe eticheta carora pretul initial nu este afisat.

“Am asteptat reducerile, pentru ca oricum hainele sunt mai ieftine acum decat la inceput de sezon. Caut produsele reduse sau cele din colectia veche”, a spus o clujeanca aflata la cumparaturi.

articol gasit de  ALEXEEV  ROMANITA

sursa  www.citynews.ro