• micii comercianti folosesc preturi ” bune „, adica mai mici decat ale concurentei;
  • ofertele de genul 1+1 sunt de asemenea atractive pentru ca, spun comerciantii, cumparatorilor le place sa primeasca mereu ceva;
  • portofoliul foarte variat de produse, realizat in functie de preferintele cumparatorilor si de tendintele pietei;
  • comunicarea cu clientul, atentia cu care acesta este tratat reprezinta puncte cheie in procesul de fidelizare;
  • micii comercianti recurg si la metode inovative de atragere si fidelizare a cumparatorului, adica: sms, fax (trimis atunci cand apar produse noi in magazine), baze de date, chestionare aplicate in magazin, la fiecare sfarsit de luna, evenimente;
  • promotiile proprii organizate de comerciant si nu neaparat de producator sau distribuitor deoarece cladesc o relatie pe termen lung cu consumatorul si dau rezultate si in privinta vanzarilor dar si a fidelizarii clientelei;
  • ofertele speciale, reducerile si promotiile sunt capcane daca au la baza doar nevoile comerciantului si daca nu tin seama si de cererea publicului.

informati gasite de   ALEXEEV ROMANITA 

sursa www.revista-piata.ro