1.Daca programul de functionare al unui magazin se extinde atunci creste profitul magazinului.

2.Plasarea produselor mai scumpe in centrul rafturilor determina cresterea vanzarilor acestora in detrimentul celor mai ieftine.

3.Daca in magazin conditiile ambientale (muzica,luminozitate,temperatura) sunt placute,atunci cumparatorii petrec mai mult timp la cumparaturi si prin urmare cumpara mai mult.

4.Cu cat vitrinele magazinelor sunt mai colorate cu atat mai multi vizitatori intra in magazin.

5.Daca angajatii unui magazin se adreseaza clientilor cu formule politicoase atunci cumparatorii frecventeaza magazinul mai des.

6.Cu cat mai des apare un produs in spoturile publicitare tv  cu atat mai bine vandut este.

7.Cu cat mai des sunt utilizate in reclamele de promovare a magazinelor cuvinte precum „gratuit,bonus,in plus,cadou” cu atat mai multi vizitatori vor inregistra magazinele.

8.Cu cat ambalajele produselor sunt mai usor de desfacut  cu atat mai binevandute vor fi produsele.

9.Oferirea de mostre gratuite ale unor produse chiar in incinta magazinului determina cumparatorii sa achizitioneze acel produs pe loc.

10.Cu ca tamplasamentul magazinului este mai apropiat de zonele aglomerate cu atat mai ridicate sunt preturile produselor.