Bucuresti, 13 Martie 2007 – Creste vânzarile companiei prin atragerea de noi clienti si fidelizarea acestora !
“Companiile care vor gasi metode inovative de abordare a clientului vor avea un avantaj în competitia cu concurentii.”
“infoSMS” un serviciu special conceput pentru companii, reprezinta o noua metoda de comunicare cu clientii, ce utilizeaza SMS-ul pentru a îi atrage pe acestia în punctele de vânzare.

Atragerea atentiei!
Traim într-o societate de consum, iar mintea consumatorului este bombardata de nenumarate imagini si sunete. Atentia consumatorului a scazut datorita acestui fapt si este greu ca un produs sa ramâna în minte doar prin reclama sa. Serviciul infoSMS de mesaje pe telefonul mobil ajuta companiile sa interactioneze cu clientul, acesta retinand mult mai bine marca/produsul caruia i se face reclama. “infoSms” nu va ajuta doar la întarirea brandului, ci si la cresterea profitului prin transmiterea (la cerere) de oferte, promotii, concursuri, astfel atragând clientul în punctele de vânzare.

Beneficiile serviciilor de mesaje scurte
• Interactivitate – Posibilitatea angajarii clientului la dialog
• Oriunde/ Oricand – Telefonul mobil se afla întotdeauna la îndemana utilizatorului
• Grad mare de acoperire – Aproximativ 15 milioane de conexiuni mobile în Romania
• Factorul personal – Foarte eficient în comunicarea cu un anumit individ
• Efectul viral – Factorul distractiv al interactiunii pe telefonul mobil produce dependenta
• Cost redus – Mult mai eficient decât alte canale media

Beneficiile serviciului iSMS
Beneficii pentru companie
• largirea gradului de expunere al ofertei în afara punctului de lucru
• cresterea notorietatii brandului
• mecanism de fidelizare a clientului
• modalitate de atragere a clientilor în perioadele slabe
• modalitate de vânzare a produselor în exces
• modalitate de directionare a clientilor catre anumite produse si servicii
• crearea unei baze de date proprii de clienti, direct interesati
• posibilitatea de a crea campanii de promovare prin trimitere directa de mesaje catre baza de date
• promovare on-line, off-line (prin cataloage)
• reducerea costurilor de promovare
• un canal modern de promovare si comunicare cu clientul
Beneficii pentru clienti
• încrederea intr-un serviciu unic, de notorietate, usor de utilizat (numar unic de acces)
• accesul (la cerere) la oferte speciale, discount-uri, reduceri, event based info etc.
• mentinerea legaturii cu brandul favorit
• accesul la brand de la distanta
• accesul rapid la oferte, promotii etc.
Ce informatie poate contine SMS–ul promovat?
• oferta zilei, promotii, discount-uri etc.
• cupon de reducere bar-code sau text de informare
• orice tip de informatie relevanta pentru clienti: lansari de colectii, diversificarea gamei de produse, deschiderea unui
nou magazin, pontul zilei etc.

Serviciile de mesaje scurte ofera posibilitatea companiilor sa deschida un nou canal de comunicare personal, ieftin si eficient în relatia cu clientul, care aduce profituri ridicate printr-o investitie minima.

Descriere termeni
o Numar scurt (Ex 1815) – reprezinta un numar scurt cu tarif normal
o „Denumire companie” + 1 cod la alegere – reprezinta „codurile” companiei
o SMS „Denumire Companie” – reprezinta sms-ul format din 154 de caractere pe care compania îl va posta de la distanta utilizând numarul scurt si codul de acces (ex. Reduceri de 40% )
o Cod acces – este un cod de acces format din 6 litere/cifre ce ajuta la indentificarea userului atunci când modifica mesajul de la distanta. Textul mesajului va fi modificat de catre persoanele autorizate din companie prin sms.

Mod de functionare
o Compania va afisa la intrarea în unitate logo iSMS pe care va fi trecut codul alternativ, aducând astfel la cunostinta persoanelor din zona, posibilitatea de a afla informatii pe telefonul mobil despre companie (reduceri, promotii, info event based etc.) prin simpla trimitere a unui sms catre numarul scurt cu textul „denumire companie” (ex. ValueFirst) sau „cod”(VF1234)
o Persoana interesata va trimite un sms cu textul „Denumire Companie” sau „Cod companie” catre numarul scurt 1815 si va primi automat înapoi un mesaj prin care compania îi va atrage atentia despre ultimile oferte, reduceri, noutati etc. ale acesteia
o Compania va putea sa modifice regulat si nelimitat continutul mesajului prin trimiterea „textului” catre numarul scurt, utilizând codul de acces pentru identificare (EX. a45r28 Astazi 21.09.2007 Reduceri de 20%).

ValueFirst ofera posibilitatea clientilor sai de a comunica între diverse sisteme IT back-end (ERP,CRM) si telefoanele mobile prin intermediul serviciilor SMS. ValueFirst ofera solutii complete unice de comunicare de date catre telefoane mobile. Oferta sa de servicii mobile de date include licentiere si hosting de aplicatii “plug and play”. Angajându-se în parteneriate cu operatori de telefonie mobila, ValueFirst actioneaza ca un MVNO (Mobile Virtual Network Operator – Operator Virtual de Telefonie Mobila), concentrându-si atentia pe comunicatii mobile prin SMS. Platforma mobila de mesaje ValueFirst este capabila sa livreze servicii SMS catre orice telefon mobil GSM sau CDMA din lume. ValueFirst combina tehnologiile din lumea telefoniei mobile cu aplicatii inovative ce functioneaza pe propria platforma IT si astfel reusind sa ofere servicii de mesaje cu importanta critica la nivel international.

Articol gasit de Eremia Ana

Sursa