1. Daca vitrina unui magazin este aranjata armonios, atunci clientii sunt atrasi sa intre in magazin.
  2. Cu cat vanzatorul unui magazin este mai amabil, cu atat clientii vor cumpara mai mult si se vor intoarce in magazin.
  3. Cu cat preturile sunt mai mari, cu atat numarul clientilor va fi mai mic.
  4. Daca magazinele ofera carduri de fidelitate, atunci poseesorii acestora se vor intoarce cu siguranta.
  5. Cu cat reducerile de preturi sunt mai mari, cu atat clientii sunt mai numerosi.
  6. Daca un magazin se afla intr-o zona intens circulata, atunci are mai multi clienti decat unul dintr-o zona nefrecventata.
  7. Cu cat un magazin este mai bine aprovizionat, cu atat va avea mai multi clienti.
  8. Daca magazinele de confectii sau bijuterii presteaza servicii suplimentare(retus, reparatii etc.), atunci numarul clientilor va fi mai mare.
  9. Daca magazinele au locuri special amenajate pentru copii, atunci parintii vor veni mai des pentu a face cumparaturi in timp ce copilul se joaca.
  10. Cu cat reducerile si promotiile sunt mai numeroase si diversificate, cu atat va creste numarul clientilor.