1. Daca magazinele scad preturile atunci vor fi mai multi cumparatori.
  2. Daca magazinele lucreaza dupa un orar ce presupune mai multe ore de lucru atunci numarul clientilor creste.
  3. Daca magazinele dispun de strategii bune de imagine si continut(cum sunt aranjate si pozitionate produsele) atunci clientii vor fi mai atrasi de magazinele respective.
  4. Daca magazinele realizeaza reduceri avantajoase pentru clienti atunci ele se vor bucura de o clientela mai mare.
  5. Daca unele magazinele sunt asezate intr-o zona centrala atunci un numar mai mare de clenti va trece pragul lor.
  6. Daca magazinele deruleaza programe de publicitate atunci va creste numarul clinetilor.
  7. Daca magazinele vand la un pret mai ridicat atunci vanzatorii vor fi mai atenti cu clientii.
  8. Daca magazinele au in centrul atentiei satisfacerea cleintilor si fidelizarea acestora atunci profiturile cresc.
  9. Daca vanzatorii au o comunicare eficienta si deschisa cu clientii atunci numarul clientilor va creste.
  10. Daca magazinele pun la dispozitia consumatorilor posibilitatea de a cumpara online atunci profitul magazinelor creste.