Ipotezele referitoare la strategiile de atragere a clientilor la magazinele din Bucuresti:

  1. Cu cat un magazin are preturi mari, cu atat vanzatorul va fi mai atent cu clientul.
  2. Daca magazinele au un design atragator, atunci clientii intra mai des in ele.
  3. Daca unele produse sunt mai scumpe, atunci acestea sunt promovate mai intens decat cele mai ieftine.
  4. Daca o cabina de proba este pe gustul clientului, atunci acesta va fi influentat pozitiv in a cumpara respectivul articol vestimentar.
  5. Daca vitrinele sunt aranjate inovator, atunci acestea atrag clienti noi.
  6. Cu cat vanzatorul este mai amabil, cu  atat clientul poate cumpara mai multe produse decat si-a propus initial.
  7. Daca unele produse sunt mai scumpe, atunci acelea sunt cumparate intr-o cantitate mai mare decat cele mai ieftine, pe principiul ca sunt de o mai buna calitate.
  8. Daca un magazin vinde produse ecologice, atunci acesta are vanzari mai mari decat are un magazin obisnuit.
  9. Daca un produs pe care clientul de obicei nu il foloseste este la reducere, atunci acesta are tendinta de a-l cumpara.
  10. Daca un vanzator are un salariu multumitor, atunci acesta reuseste sa vanda mai multe produse decat un vanzator slab remunerat.