1.Daca locatia magazinului este una centrala , preturile produselor vor fi mai ridicate .

2. Cu cat vitrina magzinului este mai aspectuasa , cu atat mai multi “trecatori” vor deveni “cumparatori”.

3.  Cu cat petrec mai mult timp in magazin , cu atat cumpara mai mult .

4. Oamenii petrec in medie in fata unei vitrine intre 2 si 7 secunde , deci vitrina este cea care ajuta patronii sa seduca  consumatorul si sa-l faca sa intre in magazin.

5. Magazinele cu autoservire , prin posibilitatea clientilor de a-si alege singuri marfa , acumuleaza un castig mai ridicat decat al magazinelor cu vanzator.

6. Amabilitatea personalului din cadrul magazinului , imbunatateste imaginea acestuia si numarul clientilor care intra in magazinul respectiv .

7. Cu cat aspectul interior al magazinului este mai placut , cu atat consumatorul se simte mai confortmabil in interiorul acestuia si petrece mai mult timp in fata articolelor , devenind astfel “client” .

8. Prin campania de publicitate , magazinul urmareste cresterea veniturilor .

9. Cu cat paleta de culori a unui magazin este mai diversificata  , cu atat numarul clientilor este mai mare.

10. In perioada reducerilor promotionale, de cele mai multe ori sunt achizitionate bunuri care nu sunt necesare clientului la perioada respectiva.