1. Alimentarile, magazinele non-stop “de cartier” se bucura de un clientela restransa dar dedicate
  2. Prin prezentarea lichidarilor de stoc drept “REDUCERI” si/sau “Oferta/ocazie unica”, vanzarile vor creste si lichidarea de stoc se va desfasura mai repede
  3. Prin pozitionarea produselor fata de care clientii sunt inclinati sa le cumpere din impuls (dulciuri, guma, bomboane mentolate, ciocolati) langa tejghea, vanzarea acestora va creste.
  4. Cu cat un mall are mai multe facilitati, locuri de distractie/ divertisment, cu atat clientela sa va creste, implicit si asupra celorlalte facilitati (fast-food, imbracaminte)
  5. Magazinele care isi vand produsele ca fiind representative “unui alt stil de viata” sau definitorii pentru caracterul cosumatorului se vor bucura de vanzari, dar pe o perioada scurta de durata (trend-uri)
  6. Barurile care se auto-considera ca fiind pentru un public “tanar, non-conformist, de nisa” se bucura, in mod ironic, de o clientela mai mare decat celelalte.
  7. Bautura scumpa este de obicei asezata pe raftul cel mai de sus, dand impresia vaga unei ierarhii a statuturilor sociale in ochii consumatorului de rand
  8. Daca personalul este amabil si binevoitor cu clientul, este o sansa mica ca acesta sa bage de seama, dar orice lipsa de amabilitate are tendinta sa fie tinuta minte
  9. Decorarea magazinului in conformitate cu un anumit sezon (Craciun, Valentine’s Day, Halloween etc) va afecta in mod pozitiv vanzarile din acea perioada
  10. Pozitionarea unui magazin ridica standarde in privinta aspectului/ produselor.