1. Cu cat un magazin va avea mai multe locuri de parcare in fata sa, cu atat va avea mai multi clienti.

2. Daca vanzatorul este amabil, sansa de revenire a clientilor este mai mare.

3. Daca un magazin de lux este situat intr-o zona periferica si nu centrala, va avea incasari foarte mici.

4. Magazinele vor afisa in vitrine produsele cele mai aratoase, nu cele mai ieftine.

5. Daca un magazin va creste preturile bunurilor sale pentru a se considera „de nisa”, va avea incasari mai mari ca un magazin obisnuit.

6. Magazinele cu vanzatori ce le dau sfaturi clientilor si ii ajuta sa se decida asupra produselor cumparate vor avea incasari mai mari decat magazinele cu regim de „autoservire”.

7. Daca un produs este etichetat ca fiind in „editie limitata”, se va vinde in numar mare.

8. Magazinele mici, de cartier, au incasari slabe dar stabile.

9. Cumparatorii vor prefera sa cumpere online de pe site-ul unui magazin, decat sa se deplaseze la fata locului.

10. Magazinele IT isi desfasoara in principal activitatea in mediul online si nu in locatii fizice.