1. Cu cat veniturile cumparatorilor scad, cu atat vanzarile produselor de lux se reduc.
  2. Daca produsele noi sunt promovate prin strategii bine stabilite in departamentul de marketing al firmelor, atunci orientarea cumparatorilor spre aceste produse creste.
  3. Daca pretul unui produs ce poate fi substituit cu un altul creste, atunci vor creste si vanzarile produsului ce il poate substitui.
  4. Daca pretul unui produs complementar cu un altul creste, atunci se reduc vanzarile ambelor produse.
  5. Cu cat un produs se bucura de mai multa publicitatea, cu atat cumparatorii vor fi interesati sa testeze respectivul produs.
  6. Daca comerciantii utilizeaza strategia pretului psihologic,  atunci cumparatorii vor fi mai usor atrasi sa cumpere.
  7. Cu cat concurenta pe piata este mai mare, cu atat produsele vor fi disponibile intr-o gama mai variata.
  8. Daca se efectueaza un studiu de piata al preferintelor cumparatorilor, atunci oferta de piata va fi mai bine strucuturata.
  9. Daca se previzioneaza o crestere a preturilor pe piata, atunci vanzarile din perioada curenta vor creste.
  10. Daca o persoana cu influenta publica isi exprima preferintele asupra unor anumite produse, atunci vanzarile acestora cresc.

Fufa Ana Magdalena

About these ads